Menu Zavřít
28.02.2024
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie
Z důvodu plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy - rekonstrukcí, oprav, údržbových a revizních prací - bude přerušena dodávka elektrické energie dne 15.03.2024 od 08:00 do 12:00 hodin.Vypnutá oblast: Trafostanice Mikulov HLINIŠTĚ (500570) - celá ul. M. Majerové - část ul. Hliniště od č.p.1870/37 po č.p.460/1 (včetně č.p.780/4 a ev.č.327) - část ul. Pavlovká od č.p.467/89 po ev.č.653 - část ul. Bezručova od č.p.586/1 po č.p.601/21 - část ul. Dukelská od č.p.1492/1 a 1609/2b po č.p.1310/7 a 1340/14 (včetně č.p.1342/18).Společnost EG.D, a.s. jako provozovatel distribuční soustavy je k provedení tohoto nezbytného kroku oprávněna na základě ustanovení § 25 odst. (3) písmeno c) bod 5 zákona č. 458/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů (energetický zákon). Žádáme odběratele el.energie o pochopení pro toto nezbytné omezení.Upozornění: V době přerušení dodávky elektřiny je nutné z důvodu bezpečnosti považovat energetické zařízení za zařízení pod napětím.Případné použití vlastního náhradního zdroje v době přerušení dodávky elektřiny je nutné předem vždy projednat se společností EG.D, a.s.Pro případné další informace volejte Nonstop linku EG.D 800 22 55 77 nebo navštivte www.egd.cz, kde najdete další informace o přerušení dodávek elektřiny.Děkujeme Vám za pochopení.EG.D, a.s. Přílohy Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie eon_oznameni 15032024.pdf Stáhnout
21.02.2024
Výběrové řízení na funkci jednatele městské společnosti TEDOS Mikulov
Město Mikulov vyhlašuje výběrové řízení na funkci jednatele městské společnosti TEDOS Mikulov s.r.o., která se zabývá správou komunikací, zeleně a bytů ve městě Mikulov. Jako jednatel společnosti budete: Zajišťovat ekonomickou a personální agendu společnosti. Efektivně vést tým 40 zaměstnanců. Zavádět inovační postupy a procesy.  Z pozice jednatele budete odpovídat za: Celoroční údržbu intravilánu obce, zejména za správu zeleně a údržbu komunikací. Správu technického vybavení obce. Správu svěřeného portfolia budov a pozemků jako je kulturní dům, městské koupaliště, městské byty aj.  Co Vám za to nabídneme? Odměnu za výkon funkce 65 000 – 80 000 Kč/měsíc. Mimořádné odměny až do výše čtyřnásobku měsíční odměny v běžném roce. Zaměstnanecké benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravné, příspěvek na dopravu do zaměstnání (individuálně dle vzdálenosti), příspěvek na dovolenou 8.000,-Kč/rok, příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné) 12.000,-Kč/rok. Další bonusy dle smlouvy o výkonu funkce jednatele. Práci s jasným cílem a výsledkem. Pestrou činnost, každý den je zaručeně jiný. Možnost osobně i profesně růst.   Co by Vám pro vykonávání této funkce nemělo chybět: VŠ nebo SŠ vzdělání technického/ekonomického směru. Praxe v obdobném provozu podmínkou. Praxe v řízení společnosti výhodou. Vynikající komunikační dovednosti na všech úrovních, včetně zákazníků, úředníků a zaměstnanců. Vysoká odolnost vůči zátěži a ochota k vysokému pracovnímu nasazení, časová flexibilita. Důslednost, morální bezúhonnost. ŘP sk. B (minimálně) a aktivní řízení osobního automobilu. Splnění podmínek podle zákona 90/2012 Sb., o obchodních korporacích, ve znění pozdějších předpisů.   Písemnou přihlášku se všemi náležitostmi a požadovanými doklady doručte nejpozději do 02.04.2024 do 14:00 hod. osobně na podatelnu nebo poštou na adresu Městského úřadu Mikulov, Náměstí 158/1, 692 01 Mikulov. Pro posouzení termínu podání přihlášky je rozhodující datum doručení. S případnými dotazy se mohou zájemci obracet na pana Ing. arch. Ivo Hrdličku, prvního místostarostu, telefon 519 444 661. PODMÍNKY A NÁLEŽITOSTI VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE ZDE Přílohy