05.02.2025
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie
Z důvodu plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy - rekonstrukcí, oprav, údržbových a revizních prací - bude přerušena dodávka elektrické energie dne 25.02.2025 a 28.02.2025 vždy od 08:00 do 16:00 hodin.Vypnutá oblast: Trafostanice Mikulov ODPOČÍVKA (500585) - celá ul. Sportovní, ul. Jiráskova č.p.925/1, část ul. Republikánské obrany od č.p.924/18 po č.p.1837/36 (včetně č.p.1699/17, odběru FK a GasNet), ul. 28.října od č.p.1794/1a po ev.č.680 včetně Casína Admirál.EG.D, s.r.o., jako provozovatel distribuční soustavy je k provedení tohoto nezbytného kroku oprávněna na základě ustanovení § 25 odst. (3) písmeno c) bod 5 zákona č. 458/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů (energetický zákon). Žádáme odběratele el.energie o pochopení pro toto nezbytné omezení.Upozornění: V době přerušení dodávky elektřiny je nutné z důvodu bezpečnosti považovat energetické zařízení za zařízení pod napětím.Případné použití vlastního náhradního zdroje v době přerušení dodávky elektřiny je nutné předem vždy projednat se společností EG.D, a.s.Pro případné další informace volejte Nonstop linku EG.D 800 22 55 77 nebo navštivte www.egd.cz, kde najdete další informace o přerušení dodávek elektřiny.Děkujeme Vám za pochopení.EG.D, s.r.o. Přílohy Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie eon_oznameni 25_02_2025.pdf Stáhnout Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie eon_oznameni 28_02_2025.pdf Stáhnout
29.01.2025
Město Mikulov vyhlašuje výběrové řízení na pozici Odborný referent/odborná referentka odboru rozvoje a živnostenského podnikání Městského úřadu v Mikulově – investice
Město Mikulov vyhlašuje výběrové řízení na pozici Odborný referent/odborná referentka odboru rozvoje a živnostenského podnikání Městského úřadu v Mikulově – investice.   Co budete dělat? zajišťovat přípravu a realizaci stavebních investičních akcí (včetně kontroly prováděných prací a čerpání rozpočtu) připravovat, zadávat a kontrolovat veřejné zakázky připravovat smlouvy koordinovat činnosti dodavatelů a jiných účastníků staveb zajišťovat a koordinovat kolaudační řízení u stavebních investic kontrolovat stavebně-technický stav objektů ve vlastnictví města sestavovat programy rozvoje obce   Jak si vás představujeme? Máte vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru stavební inženýrství, popřípadě městské inženýrství. Umíte pracovat s počítačem. Dobře se orientujete v technické a projektové dokumentaci. Máte organizační schopnosti, jste samostatný/á, zodpovědný/á, umíte se rozhodovat, jste schopný/á a korektní v jednání s organizacemi, občany a úřady, jste spolehlivý/á, pečlivý/á, psychicky odolný/á, ochotý/á se dále vzdělávat. Jste aktivní řidič/ka s řidičským oprávněním sk. B.   Co vám dále pomůže: znalost problematiky přípravy a realizace investiční výstavby znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek Co vám nabízíme? stabilní zázemí úřadu územní samosprávy motivační finanční ohodnocení mimořádné odměny pružnou pracovní dobu 5 týdnů dovolené na zotavenou + 5 dnů sick day podporu profesního i osobního rozvoje systém dalšího vzdělávání příspěvek na stravování v hodnotě 105 Kč/den příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní vyžití příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné) příspěvek na dopravu do zaměstnání stabilizační příspěvek   Předpokládaný nástup je 3. 3. 2025, případně dle dohody. Uzávěrka přihlášek je do 19. 2. 2025. Veškeré informace k pozici i k výběrovému řízení najdete ZDE. Kontaktní osoba: Ing. Michal Kramář, tel.: 519 444 612, e-mail: kramar@mikulov.cz Přílohy