Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na odborného referenta odboru stavebního a životního prostředí Městského úřadu Mikulov – vodoprávní úřad
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Mikulov vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení na funkci
odborný/á referent/ka odboru stavebního a životního prostředí Městského úřadu Mikulov – vodoprávní úřad.
Druh práce: Výkon agendy vodoprávního úřadu
Místo výkonu práce: MikulovPlatová třída odpovídající druhu práce: PT 10 Předpokládané datum nástupu: 01.09.2023, případně dle dohody Doba trvání pracovního poměru: doba neurčitáÚvazek: 40 hodin/týden
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:Fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky:• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, případně pouze vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu s technickým zaměřením • organizační a komunikační schopnosti• uživatelská znalost práce s PC• řidičský průkaz sk. B• zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku vodoprávního úřadu výhodou
Náležitosti písemné přihlášky k výběrovému řízení:• jméno, příjmení a titul uchazeče• datum a místo narození uchazeče• státní příslušnost uchazeče• místo trvalého pobytu uchazeče• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana • datum a podpis uchazeče
Nabízíme:• stabilní zázemí úřadu územní samosprávy• motivační finanční ohodnocení • mimořádné odměny• pružnou pracovní dobu• 5 týdnů dovolené na zotavenou + 5 dnů sick days • podporu profesního i osobního rozvoje• systém dalšího vzdělávání• stravenky v hodnotě 130,- Kč/den• příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kulturní a sportovní vyžití• příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné)• příspěvek na dopravu
Výčet dokladů, které se připojí k písemné přihlášce:• strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, ve kterém se mimo jiné uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáních, včetně uvedení zaměstnavatele, druhu vykonávané práce a období, dále údaje o odborných znalostech a dovednostech• výpis evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením• úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Bližší informace poskytne Mgr. Bc. Leona Vymyslická Alexová, MBA, e-mail: vymyslicka@mikulov.cz, tel. 519 444 602.
Pro zajištění pružné vzájemné komunikace žádáme uchazeče o uvedení telefonního čísla a e-mailové adresy.
Písemnou přihlášku se všemi náležitostmi a požadovanými doklady doručte nejpozději do 25.08.2023 do 12.00 hod osobně na podatelnu MěÚ Mikulov nebo poštou na adresu:Městský úřad MikulovNáměstí 1692 20 Mikulov.
Pro posouzení splnění termínu podání přihlášky je rozhodující datum doručení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného uchazeče.
V Mikulově dne 25.07.2023
JUDr. Jiří Večeřa v. r.tajemník Městského úřadu Mikulov