Menu Zavřít

Odbor rozvoje a živnostenského podnikání

Ing. Michal Kramář
Vedoucí odboru

Vedoucí odboru

Dveře
415
Mgr. Marcela Hrbková
Investice

Příprava a realizace investic, regenerace MPR

Dveře
416
Ing. Dalibor Pěnčík
Investice

Příprava a realizace investic

Dveře
414a
Ing. Josef Hromek
Památková péče

Památková péče a koordinovaná závazná stanoviska

Dveře
414
Ing. Kateřina Kunert
Cestovní ruch

Administrace projektů, cestovní ruch, propagace města

Dveře
413a
Bc. Marcela Šimánková
Kultura

Příprava a administrace projektů, cestovní ruch, propagace města, kultura, koordinátorka Zdravého města Mikulov

Dveře
413
Ing. Zdenka Svěchotová
Vedoucí oddělení Obecní živnostenský úřad

Pověřena vedením oddělení obecního živnostenského úřadu; Správa živnostenského podnikání, živnostenská kontrola, evidence zeměděl. podnikatele, živnostenský rejstřík, cenová kontrola.

Dveře
430
Lenka Brabcová
Obecní živnostenský úřad

Správa živnostenského podnikání, evidence zeměděl. podnikatele, živnostenská kontrola, živnostenský rejstřík, centrální registrační místo (CRM), cenová kontrola, výpisy z CzechPoint

Dveře
428
Ing. Alice Gazdová
Obecní živnostenský úřad

Správa živnostenského podnikání, evidence zeměděl. podnikatele, živnostenská kontrola, živnostenský rejstřík, centrální registrační místo (CRM), cenová kontrola, výpisy z CzechPoint Fyzické osoby: M-Ž Právnické osoby: M-Ž

Dveře
429
  • příprava a realizace investičních akcí města (včetně zajištění podkladů pro územní rozhodnutí, stavební povolení, zadávání veřejných zakázek, kolaudace a závěrečného vyhodnocení staveb),
  • zpracování podkladů k žádostem o dotace z evropských fondů a státního rozpočtu na investiční akce města, vedení jejich administrativy včetně závěrečného vyúčtování,
  • péče o historické centrum města v rámci programu regenerace městské památkové rezervace,
  • konzultace a metodická pomoc ostatním odborům v oblasti přípravy a realizace staveb,
  • příprava podkladů pro vyhlášení stavebních záměrů města, především v oblasti investiční výstavby,
  • vyjadřování se k územně plánovací dokumentaci města,
  • zajišťování oprav a údržby chodníků a komunikací v majetku města,
  • zajišťování údržby cyklostezek v územním obvodu města,
  • zajišťování ostatních úkolů regionálního rozvoje a tvorby strategických koncepcí,
  • příprava a zpracování žádostí o dotace a vedení jejich administrativy včetně závěrečného vyúčtování,
  • monitoring možností využívání dotačních titulů z různých fondů, sledování vyhlašování výzev k předkládání žádostí o finanční podporu,
  • rozvoj cestovního ruchu ve městě i regionu, komunikace se subjekty činnými v této oblasti včetně TIC Mikulov,
  • zajišťování propagace města jako turistické destinace,
  • aktualizace internetových stránek města v částech týkajících se cestovního ruchu, propagace města a informací pro podnikatele,
  • zajišťování agendy administrace dotací ze státního rozpočtu na zřizování míst CzechPOINT pro obce v územním obvodu města, případně dalších dotací v rámci elektronizace veřejné správy (eGovernmentu),

Činnosti v oblasti kultury

  • spolupracuje s právnickými osobami založenými městem na úseku kultury
  • vytváří předpoklady pro kulturní činnost, koordinuje nabídku programů, spolupracuje při sestavování plánu kulturních akcí a sleduje jeho dodržování
  • dává podklady pro vystavení objednávek jednotlivých kulturních akcí a kontroluje jejich plnění
  • zajišťuje a kontroluje plnění práv a závazků vyplývajících ze smluvních vztahů s Mikulovskou rozvojovou s.r.o.
  • shromažďuje finanční podněty a spolupracuje při zpracování návrhu příslušné kapitoly rozpočtu města na kalendářní rok
  • zabezpečuje distribuci Zpravodaje města Mikulova

Úsek památkové péče

  • vydávání závazných stanovisek k obnově památek a k úpravám ostatních objektů v památkově chráněných územích,
  • výkon státního stavebního dohledu při obnově památek a ostatních objektů,
  • vyjadřování se k prohlašování věci za kulturní památku,
  • vedení seznamu kulturních památek v územním obvodu úřadu a spolupráce s krajským úřadem při tvorbě podrobné databáze kulturních památek Jihomoravského kraje,
  • zajišťování agendy dotací z rozpočtu města poskytovaných na obnovu kulturních památek na území města,
  • administrace žádostí o dotace na obnovu památek poskytovaných ze státního rozpočtu v rámci dalších programů

Oddělení obecní živnostenský úřad

  • zajišťuje výkon státní správy a správních činností na úseku živnostenského podnikání
  • provádí kontrolní činnost v rozsahu daném ustanoveními živnostenského zákona, zákona na ochranu spotřebitele a dalších právních předpisů souvisejících s živnostenským podnikáním
  • vede živnostenský rejstřík
  • zajišťuje výkon státní správy na úseku kontroly živnostenského podnikání z podnětu jiných orgánů, právnických a fyzických osob
  • vyřizuje stížnosti, podněty a připomínky na úseku živnostenského podnikání
  • spolupracuje při kontrolní činnosti s orgány policie, soudy, správními orgány a úřady, ČOI, celními úřady apod.
  • zajišťuje výkon státní správy a správních činnosti včetně kontroly na úseku zemědělského podnikání
  • vykonává cenovou kontrolu na území Města Mikulova
  • vydává ověřené výstupy z obchodního a živnostenského rejstříku
  • vykonává činnost centrálního registračního místa (CRM)
  • zajišťuje funkci pracoviště CzechPOINT